miercuri, 2 iulie 2008

Fotografia in viata mea

Putin sunt cei care stiu pasiunea mea pentru fotografie!
Iubesc peisajele, iubesc imaginile care transmit mesaje, iubesc fiecare culoare reflectata in obiectivul camerei mele!
De ce fotografie? Poate pentru ca am calatorit atat de mult, poate pentru ca am vizitat aproape toate colturile tarii si am intalnit zone ascunse de ochii si distrugerea oamenilor, poate ca am reusit sa inteleg mai bine natura decat pe unii oameni, poate pentru ca e mai usor sa vorbesti cu florile...

Imi propun acest blog sa fie doar atat: un blog cu imagini!

Vizionare placuta,
Cristina

2 comentarii:

Anonim spunea...

Fantastic! Cristina esti de admirat!

Craiova si Romania sunt asa norocoase ca te au acolo si inca mai stai acolo, luptandu-te cu morile de vant! Esto o persoana foarte curajoasa si demna de admiratia tuturor!

Cristina Catana spunea...

Multumesc! Chiar daca dupa un an :)